Tročany - Bardejov 19.11.2017

19. 11. 2017

Ráno na stanici SAD sa zišli traja členovia KST ZVL Prešov. Jano, Fero a Tono. V poslednom čase na väčšine akcií ani početnejšia účasť nie je! Autobus mal ísť o 6:35, ale mešká z Kysaku a tak odchádzame okolo siedmej s tým, že v Raslaviciach robia most a je obchádzka cez Hertník, Bartošovce a Jánovce. Vystúpime za Jánovcami na  križovatke. Je typický novembrový sychravý deň pod mrakom, ale neprší. Stíhneme ešte pred omšou o ôsmej prehliadku dreveného kostola v Tročanoch. Fero s Janom si spomínajú na bežky. Po krátkych raňajkách stúpame zelenou značkou po lúkach, lesoch v blatistom teréne smerom do obce Rešov. Míňame Michalovú a Andrejovú horu, ktoré majú niešo cez 500 m.n.m. O 10:30 hod. Keď ľudia  idú na omšu sme v Rešove.   Po krátkej prestávke schádzame na začiatok Berdejova k pumpe, kde je odbočka na Lukavicu. O 13:30 prichádzame na námestie Berdejova, kde si vyskúšame katov klát. Do Prešova odchádzame 14:25 hod. tiež autobusom. Išiel  hodinu a pol  skoro tak dlho ako ja v lete na bicykli. Zo stanice ideme pešo do Gréka na pivo, kde má Jano kamaráta a pri družnej debate po štyroch pivách sa rozchádzame. Prešli sme trať 20 km a s príchodom a odchodom ja konkrétne 27 km. Zažili sme prvú väčšiu chumelenicu.